fbpx

רעיונות לערב גיבוש

הקדמה: מהם הרעיונות הטובים ביותר לגיבוש ערב? למה חשוב לשמור על שגרת לילה?

המפתח לגיבוש הערב הוא עקביות. אתה צריך לשמור על שגרה שאתה יכול לעקוב אחריה כל לילה על מנת לתת לגוף שלך את הסיכוי הטוב ביותר להירדם באותו זמן ולהתעורר באותו זמן.

ישנן אסטרטגיות רבות ושונות לגיבוש ערב, אבל רוב האנשים יגידו לך שחשוב להימנע מאורות ומסכים בהירים לפני השינה. זה כולל טלוויזיה, טלפונים, מחשבים ניידים וטאבלטים.

אנשים שיש להם שגרה במקום העבודה שלהם פרודוקטיביים וממוקדים יותר מאלה שאין להם. הסיבה לכך היא שהם יודעים בדיוק למה לצפות מהיום שלהם, מה שמקל עליהם להתכונן ליום הבא.

חשוב לשמור על שגרת לילה, אבל זה לא צריך להיות אותו דבר כל לילה. תוכלו לבחור מתוך מגוון פעילויות ערב שאתם נהנים מהם, כמו קריאה, ציור, או אפילו בישול.

הקדמה: למה יש תוכניות לערב יכול להיות קשה

יש הרבה סיבות למה יש תוכניות ערב. אחת הסיבות הנפוצות ביותר היא כי לאנשים יש עבודה במהלך היום והם רוצים להירגע בלילה. הסיבה השנייה היא שלאנשים יש הרבה מחויבויות חברתיות במהלך היום והם רוצים לבלות עם חברים או משפחה בערב.

אנשים מסוימים עשויים להתקשות להעלות רעיונות לערבים שלהם, אבל ישנן דרכים רבות לפתור את הבעיה הזו. למשל, אפשר לטייל או לצאת לריצה על מנת לנקות את הראש ולחשוב מה הם היו רוצים לעשות. אפשרות נוספת היא שמישהו יכול לשבת ולכתוב את כל האפשרויות שהוא היה רוצה לעשות עבור הערב שלו. זה יעזור להם לצמצם איזה מהם הם רוצים לעשות קודם או אם בכלל

כשהשמש שוקעת, יכול להיות קשה לדעת מה לעשות. יש הרבה אפשרויות שונות איך לבלות את הערב שלך, אבל יש אנשים שיש להם חרדה מלצאת בערבים.

למרבה המזל, ישנן אפשרויות רבות לשהות בפנים וליהנות! אתה יכול לצפות בסרט או בתוכנית טלוויזיה, ללכת באולינג או לשחק משחקי לוח עם חברים. אתה יכול גם לנסות משהו חדש כמו לשחק טריוויה או לעשות חדר בריחה.

יש לכם גיבוש ערב שעובד טוב עבורכם? שתפו מה זה!

יש הרבה גיבושי ערב שעובדים היטב עבור אנשים. אחד הפופולריים ביותר הוא ליצור רשימת בדיקה הכוללת את המשימות שאתה צריך לעשות לפני השינה. זוהי דרך מצוינת לוודא שלא תשכחו דבר והיא תעזור לכם להרגיש מאורגנים יותר בבוקר. אחרים מוצאים שזה מועיל לעבור את היום שלהם ולתכנן את המחר, או לעבור על מה שהם עשו היום ומה הם השיגו.

מעולם לא הייתי מסוג האנשים שיש להם שגרה קפדנית שהם עוקבים אחריהם כל יום. אני מגלה שיש לי יותר הצלחה כשאני הולך עם הזרם.

אני אוכל ארוחת ערב עם המשפחה שלי ואז עושה אמבטיה או מקלחת לפני השינה.

אני מנסה לקרוא כ-30 דקות לפני השינה, אבל זה לא תמיד אפשרי.

אם יש לי זמן לקרוא, זה בדרך כלל משהו קליל ורך כמו רומן רומנטי או צ'יק-לייט.

אם אצטרך להירגע, אצפה בטלוויזיה או אשמע מוזיקה תוך כדי תרגילי נשימה עמוקים.

ולבסוף, אם זה היה יום ממש ארוך, לפעמים כל מה שאני רוצה לעשות זה לשכב במיטה ולצפות בנטפליקס עד שהעיניים שלי כבדות מספיק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *