fbpx

שדות בכל פינה: קולנוע פתוח בערבים קסומים

השדות הרחוקים מעיני העיר משתקים בקולנוע פתוח בערבים קסומים. הגבעות שוקקות בחיים על מסך הטבע הנוצץ. רגע שנתייאשת מהעיר, זהו המקום המושלם להירגע ולהתרנן.

חושבים שקולנוע זה אפשר רק באולם מעוצב ועם מערכת קול ותמונה מעולה? חשוב לכם לשנות את דרכי הראיה והשמיעה כשגשם יורד מהשמיים, והגעתם לשדה אקרוי שבפינה הכי רחוקה בעולם? הכניסו לתוך הכסא, צרו מעגל משפחתי שלם והכינו את הפופקורן – כי בערבים קסומים בישראל, הקולנוע הולך לאיבוד מן העולם לטובת עריפה מרגשת מאחורה.

1. חוויה קולנועית חדשה: שדות בכל פינה

התענוגות קולנועיות מחכות לך בשדות מסעירים ומרתקים. מתרחשות סיפורים חדשים, מלאי תרבות ורגשות, שכולם מוזמנים לחוות בעצמם בכל יצירה שהיא.

הזדמנות חדשה לפגוש אמנים מקומיים וגלויים, להתרגש מהופעות חיות של צמצום קולנועי, וליהנות מחוויית צפייה ייחודית של סרטים מהעולם כולו. הזדמנות נדירה לצפות בקולנוע על צלע הוצאה ראשונה, המאפשרת להעניק פיין רגשי מציאותי לסרטוני רעשים ועצמות.

2. ערבים קסומים: פריחת קולנוע פתוח בטבע

קולנוע פתוח הוא חוויית צפייה ייחודית שמאפשרת לצופים ליהנות מסרט באוויר הטהור של הטבע. בערבים קסומים הללו, החוויה מתממשה על מנת ליצור חוויה קסומה ומדהימה של חיבור לטבע סביבנו.

תחת השמים הניתנים לראות גם את הכוכבים הנצחיים, ‎להושיט את הצוואר ולשמוע צחוקות של אנשים ‎שמשתפים את החוויה במקום נשוך, הופך הצפייה לחוויה מותחת ומופחתת המרגשת קודם כל את התחושה החוויתית שנוצרת במקום.

3. בין השדות: פסטיבל הקולנוע הכי ייחודי בארץ

הפסטיבל הייחודי ביותר בארץ חוגג את כל ענפי הקולנוע בצורה מרהיבה ומרגשת. במהלך האירוע תוכלו ליהנות מקרנות של סרטים עצמאיים, סרטים קלאסיים ועוד. הופעות חיוניות של יוצרים ושחקנים מובילים, דיונים על קולנוע וסדנאות מרתקות. מהדורה אחת לא דומה לשנייה, וזאת מה שהופך את פסטיבל הקולנוע הזה לנחלת תרבות ייחודית בארץ.

בין השדות, באופן מפתיע ומשובח, מפגיש את הסרטים המדליקים ביותר מהקולנוע העולמי והישראלי. התוצאה – תערוכת קולנוע מרהיבה, יחידה ומעניינת באופן שאין לראות באף פסטיבל אחר. בדיוק כמו **סרט טוב**, פסטיבל הקולנוע הזה יעצב אותך וישאיר אותך עם טעמת מר בפה כאשר נגמר.

4. צפייה מלאה: פגישה עם האופנועים האהובים בעולם

הפגישה עם האופנועים האהובים בעולם הייתה חוויה יוצאת דופן. ראיתי כיצד הם מראים בזוהרם המופלא בשמש, וכיצד הצבעים בבהירותם מרימים את רוחי לגבהים חדשים. כל אחד מהאופנועים הללו הוא אדם עצמאי ויפהפה בצורתו, ולא הייתי יכולה שלא להיות מרוגשת מרגע שראיתי אותם כולם יחד.

במהלך הפגישה, למדתי המון על השיטות הטכניות של כל רכיב בפרט, ועל הקנאה העצומה שיש לבעליהם לאופנועים החדשים שהתקפצו לרחבות העיר. לצד זה, התבססה פה בערמת האופנועים קהילה מאוחדת של מנוסים וחלשים, אשר נתנו לי את התחושה החמה והביטחונית ביותר. **הזיקי את חגור הביטחון, אתרוג את השמיכה ואני יכולה להמשיך רק כי אני בטוחה ובוודאות – בכתובת זו.**

כשצופים בארבעת הסרטים שהוצגו במסגרת קולנוע הפתוח בערבים קסומים, נדמה שהזמן משתולל והרגשות רק גוברים. תחושת ההתרגשות, ההתרגשות וההתרגשות שמאירות עיניים, משיגות רוחות נוספות וממקום זה – שדות בכל פינה – מיישרות בין הקהל לאמנים ולעיצובם האמנותי של האירוע. מקווים שגם הפעם הקרובה תופקע שם הזמנה גם בשמך לקרוא ולתרום להצלחת הארוע הבא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *