fbpx

קרנבל טבע וירקות בחוף כהן

הקרנבל השנתי של פרויקט הטבע והירקות בחוף כהן היה אירוע מרהיב שהציב את העין על יחסנו לסביבה. בין בקבוקי הפלסטיק לתפוחי אדמה, המסר הועבר בצורה יצירתית ומרתקת לכל המגיעים.

בקרוב, תיערך אחת מהאירועים המרהיבים ביותר של הקיץ בחוף כהן: קרנבל טבע וירקות. במהלך האירוע המשגע והצבעוני הזה, יתקיימו מגוון פעילויות שימנגנן לכל חובבי הטבע והאוכל הבריא. כל מה שצריך לעשות זה להתארגן, להצטרף למהפכה הירוקה וליהנות מחוויה ללא תחרות בטבע הקסום של חוף כהן.

1. הגעה לחוף כהן – משפחתי, טבעי וכייפי!

החוף כהן הוא אחד מהמקומות האהובים עלי ביותר על משפחתי. זו ההזדמנות הטובה ביותר להתחשק טיפוס בחול, לקבל חרבה בימים החמים ולשתום קפה טוב. כאן יש תמיד מקום לשבת בצל ולמצוא שקט ושלווה.

חשוב לי לעשות מעט אקסטרה בכל פעם שאנו מגיעים – להכין סלט קל וטעים, לחבק גדול של מצעדים וברזול שפגשתי בשוודיה. אין כמו לצאת לנעולים עם המשפחה, לשלב פעילות ספורטיבית מתחת לשמש וליהנות מפיקניק מהנה. בחופשות הים האנרגיות שלנו מתפעלות, ואנחנו נהנים לחלוק איתכם מה ליהנות מכייף זה גם בתקופת החורף!

2. התהפכות לפני עיניך: קרנבל ירקות על החוף

הרשם לחוויה בלתי רגילה עם קרנבל ירקות המופלא על החוף! באירוע המרהיב זה, יחולו אירועים שלא ראיתם כמותם – מופעי אומנות חיה וקרב צבאים של גזרים, ועד למסיבת ריקודים בסגנון הירקות. בקרנבל זה, תוכלו לחולות ולהנות מקרנבל הצבעוני והמופלא הזה.

בכל רחבת החוף יהיה גם שולחן עם מאכלים ירוקים ומרעננים לכל המשלתות, כל אחד יכול ליהנות מקופסה מפנקת בהתאם לטעמו. כמו כן, יתקיימו סדנאות יצירה של מוצרים מהטבע והשקטה הקרובים לליבכם. צאו מהר ושתפו את האהבה לקרנבל ירקות עם חברים, משפחה ויקרים! צאו לייק ושתפו בחדרי הפייסבוק והאינסטגרם שלנו! בואו להיות חלק מהנוכחות. מעדכנים בתחרור את הטרנדבוז. לאחר כמה ימים, שחנו המרפקים שלנו יספרו על המועד החדש. אז צאו והתרשמו מהצבעים!

3. חווית טעם וצבע במרשת טבעית: קרנבל ירקות 2021 בחוף כהן

השנה, בנוסף לפריטי התפריט הקלאסיים והמוכרים, היה ניתן למצוא גם מגוון עשיר של ירקות צלויים ומטוגנים בתבלינים מיוחדים. ניתן היה לראות כריכים אורגינליים בעיצוב ייחודי, ממולאים בתערובת של ירקות מבית המטבח המרכזי המקומי, ובשילוב תבלינים קסומים.

בנוסף, לכל מנה הוספה צלחת עם תבלינים צעירים וקריספיים, המיועדת לפריטי התפריט שתודענו טעמם המדויק יותר בערב. השולחן העמוס במגוון צבעים עשירים הצלל, לידו, לאור הנרות שפזרו פיצוץ של צבעים וריחות טריים מהירקות הטריים והמבושלים כאחד, תחושת פנטזיה חדשה ומיוחדת של אורח אחזה את הכבישים ושדרה בעיר.

אז ברור שכרינבל טבע וירקות בחוף כהן הוא אירוע שאי אפשר לפספס. מאוד נשמע כאילו האמורה הטבעית התעוררה וקראה לנו לחגוג איתה את חופשת התחיה. אז קדימה, תכינו את כובעי הקרנבל וצאו להנות מהירקות המדהימים והאירועים המדהימים המחכים לכם. כאן בחוף כהן תמצאו לכל אחד ואחת מה להציע – וספק שכיף לא יחסר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *