fbpx

עבודה בצוות בידור

למי זה מתאים?

אם יש לכם חיבה מיוחדת לאנשים ולילדים, אתם נושמים במה ואוהבים לרקוד, מקומכם בהחלט איתנו. עבודה בצוות בידור זוהי אפשרות מדהימה לעבודה מועדפת לחיילים משוחררים, אך יש מקום לכול. וגם אם רק סיימתם תיכון, או אפילו לחופשת הקיץ לפני כיתה יב, תוכלו למצוא את מקומכם איתנו.

אפשרויות תעסוקה

בארץ ישנם שתי רשתות בתי מלון המעסיקים צוותי בידור משלהם, רשת ישרוטל ורשת פתאל בבתי מלון באילת, ים המלח וטבריה. אנו מעסיקים צוותי בידור במלונות ברחבי הארץ, אך לרוב אם זה לא באילת / ים המלח / טבריה מדובר יהיה בבידור עונתי לתקופת הקיץ והחגים.

 

עבודה בבידור ישרוטל:

 

איך מתקבלים?

בשביל להתקבל לרשת ישרוטל תצטרכו לעבור ראיון בתל אביב. אם עברתם שלב זה, ברכות! אתם מוזמנים לקורס בידור באילת לשלושה ימים שייערך בסביבות חודש מרץ.

בקורס תלמדו איך לרקוד, איך לבדר ואיך לדבר מול קהל. במהלך הקורס המנהלים ייבחנו את יכולותכם מה שיכריע לבסוף אם תמשיכו לשלב הבא או לא.

הקורס לא יהיה קל ולא כולם נשארים. באם תעברו את הקורס ראשית ברכות, עשיתם את זה לגמריי.

בסיום הקורס

תחולקו לצוותי בידור של כשבעה אנשי צוות לכל מלון באילת, תקבלו מדים תואמים, ועליכם לחתום חוזה התחייבות לשבעה חודשי עבודה. משמע עד סיום הקיץ.

הצגות והופעות

במהלך החורף תעשו בעיקר חזרות להצגות, ותפתחו את יכולתיכם הבידוריים, כל זה כהכנה לחודשי הקיץ המטורפים.

זה לא הולך להיות קל,לעיתים תמצאו את עצמיכם בחזרות אל תוך הלילה, ובקיץ מפזזים מהבוקר עד הלילה. אבל זה בהחלט הולך להיות מספק.

בשלב זה תוכלו לעבוד במלונות ישרוטל באילת בלבד. רק בסיום החוזה הראשון, משמע בסיום הקיץ, תוכלו לעבוד באחד מצוותי הבידור בים המלח או בטבריה. שלרוב יהיו עונתיים בלבד.

השאירו למטה פרטים על מנת להגיש מועמדות לרשת ישרוטל.

עבודה בצוות בידור רשת  פתאל

ברשת פתאל עושים לכם חיים קצת יותר קלים, שם לאחר שליחת קורות חיים תזומנו לראיון שלאחריו תזומנו לאודישן. עברתם? ברכות, תוכלו להיות חלק מצוותי הבידור של רשת מלונות פתאל, באילת, טבריה וים המלח.

רוצים להצטרף? השאירו את פרטיכם למטה ואנו נעביר את פנייתכם.

JUMP בידור והפקות

גם אצלינו בדומה לרשתות לרשת פתאל וישרוטל נערוך ראיון בתל אביב, עברתם? ברכות תוכלו להתחיל לעבוד באחד מבתי המלון באילת, ים המלח וטבריה.

הפקות ומילואים בצוותי בידור

יש לכם נסיון בצוות בידור? ברכות כפולות, אנו מעסיקים אנשי צוות בידור מנוסים בשכר גבוהה מהרגיל לערבי בידור והנחייה  חד פעמיים, ובידור עונתי ברחבי הארץ: נתניה, חדרה, ירושלים וחיפה, לחודשי הקיץ ולימים ושבועות אחדים בחגים.

רוצים להצטרף אלינו? השאירו לנו כאן פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

4 מחשבות על “עבודה בצוות בידור”

  1. שיר בר דוד

    היי שמי שיר בר דוד חיילת משוחררת בת 20
    אני רקדנית ויש לי ניסיון עם ילדים והפעלתם
    אשמח לעבוד בצוות בידור באזור חדרה

  2. היי קוראים לי סתיו, אני חיילת משוחררת ויש לי ניסיון עם ילדים (בתור מורה פרטית) ואני מאוד אוהבת לשיר והייתי בכמה הופעות בזמן השירות שלי. אשמח אם יש עבודה מועדפת בצוות בידור בנתניה

  3. היי אני אלון מנס ציונה. בן 21 חייל משוחרר בעל חיבה לג'אגלינג, שירה, נגינה ותאטרון. אשמח אם יש עבודה מועדפת בצוות בידור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *