fbpx

אומן חושים מומלץ

מוצע מאסטר במדעי המזון בכיתה המסורתית, ורק סטודנטים המתגוררים בארצות הברית או בקנדה זכאים לקבלה לתכנית לתארים מתקדמים במדעי המזון. השלמת תואר שני במדעי החושים יכולה להוביל להכשרה נוספת בתכנית דוקטורט. חברות מזון, ממשלות ומוסדות מחקר מגייסים לעתים קרובות סטודנטים לתואר שני בטכנולוגיית חיישנים.

המאסטר במדעי המזון דורש מתלמידי הדוקטורט להשלים לפחות 30 שעות אשראי של לימוד

כולל שש שעות אשראי לאפשרות לתזה ושתי שעות אשראי לאפשרות הדו"ח. ישנם 50 דוקטורט ו -85 תואר שני ברמת המקצוע לתואר שני במזון, תזונה ומדעי הקולינריה, הן עם עבודות גמר והן בלעדיהם.

כדי להגיש מועמדות לתואר שני במדעי הטכנולוגיה של המזון, על הסטודנטים להיות בעלי תואר ראשון עם לפחות 30 נקודות זכות. המחקר מתמקד בכימיה, ביולוגיה, מדעי המזון, מדעי התזונה ודיאטה. תכנית המאסטר בטכנולוגיית מזון מקוונת וכוללת 33 סמסטרים, כולל פרויקט יציאה בן 3 שעות. קורסי תזונה לסטודנטים כתלמיד על הסטודנטים להשלים תוכניות לתואר ראשון שנבחר כתנאי מוקדם ללימודי תואר שני בתזונה.

על הסטודנטים לעבוד במשרה מלאה

כדי להשלים את המאסטר בטכנולוגיית המזון תוך 2.5-3 שנים, בהתאם למספר השיעורים הנלמדים בכל סמסטר. בסיום עבודת הקורס ופרויקט היציאה, סטודנטים בתכניות לתואר שני ללא עבודת גמר ניגשים לבחינת גמר מקיפה בכתב ובעל פה שפותחה על ידי יועץ וועדת בוגרים. כדי להגיש מועמדות לתכנית לתארים מתקדמים במדעי המזון, על הסטודנטים להיות בעלי תואר ראשון עם GPA מינימלי של 3.0, לעבור את GRE ולהגיש את הציון שלהם, שלוש הפניות והבעת עניין.

רוב הקורסים בתכנית מדעי הצרכן החושי זמינים לאנשים פרטיים, אך ישנם גם קורסים למי שרוצה לענות על צרכי הפיתוח המקצועי שלו. המודולים מתאימים למומחים ולמומחים בתכניות לתואר ראשון, שני, דוקטורט ודוקטורט.

סטודנטים לתארים מתקדמים שנרשמו למחלקה למדעי מזון ותזונת אדם (Champaign

IL) יכולים לבחור מתוך מספר תוכניות מעניינות, כולל מאסטרים מקצועיים במדעים, מסורתי לתואר שני ולדוקטורט ותואר שני מקוון במדעי המזון. המאסטר המקוון בתזונה, תזונה ומדעי חושים הוא תוכנית הניתנת להתאמה אישית המאפשרת לך להתאים אישית את ההשכלה שלך בהתאם לרקע שלך, תחומי העניין ויעדי הקריירה שלך. סטודנטים לתואר שני המעוניינים ללמוד את מדעי המזון באוניברסיטת מינסוטה, ערים תאומות על ידי השלמת תוכנית לתואר שני או לתואר שלישי יכולים להגיש מועמדות כאן.

אתה יכול לבחור בין התרכזות בניתוח חושי, התנהגות צרכנים, תזונה, מדעי התעמלות, מדעי התזונה, בריאות הציבור, חינוך לתזונה או תקשורת. BIOU התאימה קורסי למידה מרחוק והשכלה גבוהה לצרכי התלמידים.

אתה יכול לבחור לקחת את התוכנית הדידקטית לדיאטה (DPD)

שהוקמה על ידי מועצת ההסמכה לתזונה ודיאטות, על מנת לקבל את הרישיון להיות דיאטנית (RDN) לתואר שני. הבחינה הסופית של התכנית לתואר שני היא בחינה בעל פה מקיפה בה נבחנת עבודת הגמר והיכולת של התלמידים להבין, להסביר ולהגן על התזה כמתאימה, כמו גם את הידע המעמיק של הסטודנטים בנושאים מרכזיים וקטנים. עותק של תכנית הלימודים האקדמית צריך להיות חתום על ידי הפרופסור הראשי והיועץ לתארים מתקדמים של בית הספר למדעי התזונה והמזון, ד"ר סוברמניאם סתיבל, ולמסור אותו לפטרי בייקר, 297 ה, קנאפ הול, מנהל שירותי הסטודנטים.

עלות התואר השני במדעי החושים תלויה היכן לומדים הסטודנטים והאם הם נרשמים לקורס של שנה או שנתיים

תואר שני במדעי המזון והטכנולוגיה הוא ידע מקיף בכימיה וביולוגיה אשר בוחן את האלמנטים הבסיסיים ואת הערך התזונתי של מזון ועורך מחקר על מנת להפוך את ייצור המזון לבטוח יותר. מחקר זה פותח דלתות קריירה רבות לחברות מחקר מזון רבות ברחבי העולם המעוניינות להשלים תואר שני בטכנולוגיית חיישנים.

המאסטר במדעי המזון (MFS)

הוא קורס במשרה חלקית המיועד לצעירים המעוניינים להרחיב את כישוריהם וידיעותיהם. בתכנית זו ישנן 9 שעות NFS 7030 (מחקר מתקדם בנושא מזון ותזונה) שתלמידים יכולים להשלים כדוקטורנט בבית הספר לתזונה ומדעי המזון או להשתתף בתשע שעות ב- MS

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *