fbpx

יום הולדת לפי נושא

אני גם אוהב את הקישוטים הפשוטים שנראים כל כך טוב ליום הולדת של חוגגים. עבור חלקים מרכזיים, שקול לצבוע חיות פלסטיק עם צבעים מרהיבים עם בקבוק ספריי ולהכין להם כובעי מסיבה קטנים. ביום ההולדת הראשון של הבן שלי, חילקתי ברווזי גומי עם כובעי מסיבות.

בדיוק כמו במסיבות ספארי

ילדים לא יכולים לעמוד בפני חיות משק מקסימות, וזו הסיבה שמסיבות חווה נושאיות הופכות לטרנד שממשיך לגדול ולגדול. ככל שמסע בחלל הופך למציאות יותר ויותר, מסיבות בנושא חלל ממשיכות להיות טרנד לוהט שילדים לא יכולים לקבל מספיק ממנו. והכי חשוב, נושאי יום ההולדת האלה מציעים את כל מה שאתה צריך כדי ליצור מסיבה נהדרת – מכלי שולחן ועד קישוטים, תמצא אותו כאן.

אתה יכול גם לרכוש ציוד למסיבה שאתה יכול להתאים אישית ליום הולדתך ה-90

נראה שציוד למסיבה בהתאמה אישית עשה הרבה צרות למסיבה ועשה רושם גדול על האורחים ועל איש יום ההולדת. לאחר שהחלטתם על הנושא או הצבעים למסיבה, תוכלו להזמין ציוד וקישוטים למסיבה. כשאתה בוחר נושא למסיבה שלך, נסו למצוא קישוטים שמשתלבים עם זהב, כסף או זהב ורוד.

כשזה מגיע לתכנון היום הגדול

כל הרעיונות למסיבת יום הולדת 30 צריכים להיות בהתאם לנושא אלגנטי שניתן לשלב בכל תפאורה, כלים והזמנות למסיבת יום הולדת 30. StyleCaster ביקשה ממתכנני מסיבות לחלוק איתנו את הרעיונות הטובים ביותר שלהם בנושא המסיבות, כך שכל מה שאתה צריך להתמקד בו הוא באמת לתכנן את המסיבה המושלמת.

מטיפים כיצד להפוך מסיבות נושא קלאסיות כמו ג'יימס בונד או לילות בוהמיינים להופעות בלתי נשכחות באמת

ועד כמה רעיונות נושאים יצירתיים ברצינות כמו נושא הדמויות האהובות עליך ב-SNL מ-Come, אתה בטוח תמצא את הנושא האפי ביותר לקראת הבא שלך. מפלגה. אין ספק שנושא טוב יכול להביא מסיבה מדיום עד יצירתית, כיפית ומדהימה (אם אתם מוכנים לשחק עם הקישוטים, כמובן). עם זאת, אחד החלקים הקשים ביותר בתכנון מסיבה הוא מציאת הנושא המושלם מלכתחילה, אז פנינו למומחים.

נושא המסיבה שלך יכול להיות דרך נהדרת לתבל אותו. אין דרך שגויה לשחק נושא מסיבה ייחודי אם אתה נהנה. חלק מהנושאים של המסיבות הללו מעט מופשטים, אז תן להם להיות יצירתיים.

ארגן מסיבות יום הולדת צבעוניות ומהנות בנושא מרוקאי עבורך ועבור חבריך, והיה יצירתי. זהו נושא ייחודי המאפשר לשלב דוגמאות יפות, עיטורים בנושא מרוקאי ועוד.

נסה לשכור גורים באזור שלך או לערוך מסיבת התנדבות במקלט המקומי שלך. תנו לאורחים אפים גומי כמתנות למסיבה ומלאו את הפיניאטה בקופסאות של עוגיות קרקס.

ודא שיש לך הרבה בלונים בצבעים שונים וכמה טובות מסיבת גיבורי על כדי לגרום לכל ילד להרגיש מיוחד. אספו את כל גיבורי העל האהובים עליכם וערכו מסיבה לקטן שלכם. צלמו מראש (תצלמו את הראש) של כל ילד חובש כובע מסיבה.

בחר ילד בתור איש יום ההולדת (אם אתה עושה זאת כנושא, לא יום הולדת של ילד ספציפי). ילד יום ההולדת אומר בן כמה הוא ובוחר את החברים הרבים האלה כנרות לעמוד איתו באמצע.

פזרו את החומרים על השולחן ובקשו מהילדים להכין עוגות ולהוסיף נרות. בקש מכל ילד לקשט את הנר בצבעים או במגוון חומרי אומנות ואומנות.

הוסף קונפטי ליום הולדת ומיני מסיבת טובות שמתאימות על גבי הבקבוק (בלונים קטנים וכו')

זה גם נהדר אם אתה רוצה לשמור על העסקה קטנה – לקשט עם בלונים ואולי דינוזאורים צעצוע עם כובעי מסיבות. תכננו את המסיבה שלכם. בתוך אוהל גדול וזרוק את עוגת יום ההולדת עבור אחת מתוקה ומפוזרת. קשטו את המסיבה הזו בגוונים של כחול כהה וסגול והגישו הרבה פירות ים.

מלא את לוח המגע שלך בסרטים ובקשתות בצבעים שונים

חגגו את יום ההולדת ה-30 שלכם עם הנושא Pretty in Pink עם הרבה קישוטים ורודים וממתקים. ורוד פנינה, וילונות בד לבן, יהלומים ורודים מדהימים, ארנבות פלייבוי, כוכבים נוצצים מכסף וורוד, מסכי נצנצים, וילונות נצנצים ורודים וטלפונים סלולריים ורודים פרחוניים יכולים ליצור את מסיבת הנושא הוורודה המדהימה ביותר. אנחנו יכולים להפוך מקום לארץ פלאות ורודה, או ליצור נושא ורוד שיקי ואקסקלוסיבי, ולהפוך מסיבה לסביבה קסומה.

אתה יכול להקים תא צילום מהנה מלא באביזרים בסגנון שנות ה-20

כדי ללכוד את מסיבת התחפושות המהנה הזו. כולם אוהבים מסיבת תחפושות טובה, אז למה שלא תזמינו את כולם לבוא לבושים באופנת שנות ה-80 או כאחד מכוכבי הקולנוע או הסלבריטאים האהובים עליהם של העשור.

זה נושא מגניב עם כל הליצנים

משחקי מסיבה מגניבים וחיות קרקס. מסיבות בסגנון ספארי הן כל כך פופולריות והנושא הנוסף הזה מושלם אם הילד שלך אוהב סרטים ואריות. נושאי הספארי מקסימים – ניתן להשתמש בקישוטים העשויים מחיות קטנות ועלי צמחים.

לאחר מכן ניתן להוסיף בלונים משנות ה-90 או באנרים משנות ה-90

כדי להדגיש כי מדובר בחגיגה חשובה. אם תבחרו בעיצוב מסיבת יום הולדת סטנדרטי ללא המספר 90, תמיד תוכלו להדגיש שמדובר במסיבת יום הולדת 90 על ידי הוספת בלון בצורת מספר "90" או באנר שעליו כתוב "יום הולדת 90 שמח". אם אתם אנשים יצירתיים, אולי תרצו לחגוג את החיים של גבר או אישה שיום ההולדת שלהם הוא על ידי תכנון מסיבה.

אתה יכול להשתלט ולחגוג את האירוע על ידי תכנון ואירוח מסיבה שילד יום ההולדת לא ישכח

כשמגיע הזמן ליום ההולדת הראשון של הקטן שלך, קל לעשות כיף ולערוך מסיבה מפוארת. עם זאת, עברת כברת דרך מאז יום ההולדת ה-21 שלך, ואתה יכול להתמודד בקלות עם יום ההולדת ה-30 שלך על ידי בחירת הנושא המתאים למסיבת יום ההולדת שלך. שימו לב לקישוט שולחן אליס בארץ הפלאות לארוחת יום הולדת 21.

אם אתה רוצה תמונות חמודות ומצחיקות, מסיבת שפם היא אופציה מצוינת. Get Together תוכנית טלוויזיה דגם זאת על סמך תוכנית הטלוויזיה של ילד או ילדת יום ההולדת האהובים עליך, או שכולם יהיו הדמויות בתוכנית האהובה עליך.

מסיבת תוכנית כישרונות גרועה יותר מחיים ללא רבב של אושר. אם ילד יום ההולדת שלך אוהב להופיע, המסיבה הזו בשבילו. משחק לוח Bash אידיאלי לילד יום הולדת או לילדה שלא אוהבים מסיבות רועשות או רועשות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *