fbpx

עשרה רעיונות ליום הולדת שנה


עשרה פתרונות ליום ההולדת שלך

האם אתה מתקשה להבין להצטרף לטיפים בחגיגת יום ההולדת שלך השנה? אל תדאג – עכשיו אנחנו מולידים שנרכשו אותך מכוסה! להלן עשרה טיפים גבוהים להפיכת האירוע המיוחד שלך ליוצא דופן:

1. רעיון לחגיגת יום הולדת דיגיטלית

עם מצביעים לריחוק חברתי במבנה מקום המגורים, אירוע יום הולדת וירטואלי הוא בדרך כלל פתרון גבוה לדאוג לכל האנשים במדויק, תוך שהוא מרוחק להתענג על הכיף של להיות ביחד ביום ההולדת שלך. קבל את כל האנשים להתייצב לשיחת וידאו ולהוליד עוגה דיגיטלית מופחתת, כשהקהילה הכוללת שרה לך "יום הולדת מאושר".

2. פנק את עצמך

אין פתרון טוב יותר להוליד את יום ההולדת שלך בשעה שווה מאשר לקבל קצת זמן לפנק את עצמך! יש להניח שאתה יכול גם להזמין את עצמך ישירות לספא עבור ניקוי, טיפול פנים או מאני-פד. לחלופין, אתה צריך אולי כנראה גם לקבל יום בעצמך ולזהות אוכל טעים, שיעור יוגה מרגיע, או יותר נכון של שופינג בחלון. אין נושא זה מיילים שגורמים לך להרגיש מיוחד, הזמינו אותו ותאהבו את יום ההולדת שלכם ליום טיפול עצמי.

3. הבעלים של תאריך "Crowlers".

Crowlers הם פתרון גבוה להוליד בירה על המטרפה. השג את מבנה הבירה הקרוב ביותר שלך, והוליד "דייט" ממולא בקרולר יחד עם בני הזוג, המשפחה או מישהו מיוחד. התענגו על לנסות בירות שונות לחלוטין וליהנות ממשחקי שתייה מהנים!

4. ארגנו ערב סרטים בחוץ

ארגון ערב קולנוע מקורי הוא פתרון אדיר להוליד את יום ההולדת שלך בשעה שווה עם בני זוג ומשפחה. שלח סרט על קיר או על סדין כדי לייצר תיאטרון מאולתר. כל האנשים יכולים לשאת חטיפים ולהתענג על לילה נעים שמקורו באוויר.

5. השכרת מקום אישי

כשאתה חולם על חגיגת יום הולדת חיובית, אתה כנראה צריך גם לשכור מקום עמוק ביותר ללילה! הבעלים של אירוע בנושא עם אוכל טעים, קישוטים ותקליטן גבוה שיציג את מצב הרוח.

6. ניחוש להרפתקה

התמודד עם עצמך ליום טיול הרפתקני! מנסים משהו שמעולם לא עשיתם קודם לכן, התפעלו מטיפוס הרים בסלע, סקי או מצנחי רחיפה. זה הפתרון האידיאלי לאהוב כמה זיכרונות בלתי נשכחים באירוע המיוחד שלך.

7. הרגשה על יום מיני כביש

ארגן טיול מיני בכבישי אגרה יחד עם בני הזוג או המשפחה שלך. בחר מרחק נסיעה פנימי במקום כלשהו והתענג על המסע של גילוי מקום יוצא דופן. השלם בהחלט לכבות את הנרות שלך תוך תכנון מבנה המשכן הבא שלך לטייל!

8. הבעלים של חגיגת בריכה

כשיתמזל מזלכם בשפע להוליד גישה לבריכה, השתתפו בה והולידו אירוע בריכה! תהיו גאוניים עם מצופים וקישוטים לבריכה כדי לאהוב את זה יום להיות מודע.

9. להתענג על ארוחה אנין טעם

התמודד עם עצמך לארוחה אניני טעם ביום ההולדת שלך. אין ספק שזה קילומטרים יותר להיות במסעדה מעוררת התפעלות, אחרת אתה צריך אולי כנראה גם לנסות ספק משלוח ארוחות יודע. בין אם תגררו, אתם מקבלים להתענג על ארוחה טעימה ומיוחדת תוך כדי חגיגת היום.

10. השג תרומה

השג תרומה לארגון צדקה לכבוד יום ההולדת שלך. זה פתרון גבוה לאהוב הבחנה באירוע המיוחד שלך ותעשה משהו משמעותי בתוך הניסוח.

אלו הם ישרים לגבי טיפים להפיכת יום ההולדת שלך ליום מובן מאליו. בין אם אתה קונה עבור שיטות להוליד זמן שווה עם בני זוג ובני משפחה או עבור טיפים להרוס את עצמך, יש אפשרות לחגיגה לכל האנשים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *