fbpx

סידור בלונים לגבר


ארגון מצרכים לגברים

לחיות באורח חיים עמוס ומחמיר כעת כבר לא מנצח כדי לרמוז שחיפוש במכולת הוא דבר אחד שצריך לפחד ממנו. עם צעדים פשוטים בערך, אפילו הגברים המאותגרים ביותר בינינו יתפסו את המכולת שמנסה להיות מושחתת.

טריקים לארגון מצרכים:

  • שבר רשימת מצרכים: הקמת רשימת מכולת תגרום להסרת כרטיסיות על כל הפריטים שלך שאתה חייב להעלות. הקפד להקפיד על מידות ובנוסף להדגיש את כל הפריטים שהם מתכלים במיוחד מאחרים.
  • להבין קדימה: עוד לפני שאתה נכנס לחנות, בדוק אילו ארוחות אתה מתכוון לבשל לשבוע הקרוב. זה יכול לחסוך לך זמן ובנוסף להסיר את רשימת המצרכים שלך מסודרת.
  • הכר את החנות שלך: אולי תופתעו מאוד לגלות כמה קל לרכוש אותו בעוד שהפכתם להכיר את מבנה החנות שלכם. צבעוני אילו פריטים הם בסופו של דבר של אילו מעברים מאפשרים לך לכוון את פסק זמן החיפוש שלך ביעילות רבה יותר.

היתרונות של גלישה במכולת עם רשימת בדיקה:

  • צמצם את הוצאות הגשה: קיום רשימת מצרכים מסודרת מונע רכישות דחף, שמוכן לחסוך לך כסף בתוך השרץ הארוך.
  • מבחר בריא במיוחד: על ידי היצמדות לרשימת המכולת שלך, אתה כנראה יכול כנראה גם לזכור שיכול להיות גם הכי יעיל להשיג פריטים בריאים ומזינים במיוחד.
  • הקצאת זמן: תכנון קדימה וקיום רשימת בדיקה יאפשרו לך לדפדף בחנות, ויאפשר לך להשיג את החיפוש שלך לביצוע מהר יותר.

חיפוש מצרכים הוא חלק חובה מאורחות החיים, כך שלקחת את הזמן כדי להקדים את הכוונות ולהרכיב יכול לחסוך לך זמן וכסף. קח בחשבון כדי לזכור את המדידות ואת תאריכי התפוגה של ארוחות, ותתפתח בטוח לפתח חיפוש מכולת!

ארגון ארון לגבר

אחת מהאחריות העדינה ביותר בכל הנוגע לארגון הארון של גבר היא האופן בוהק לשמור על ארון הבגדים נקי ומאורגן בקפידה. הנה כמה עצות לגבי הדרך לפתח את הקבוצה הרצויה:

להבדיל בין אובייקטים לפי משמעות

הצעד הראשון לארגון הארון של גבר הוא להבחין בין פריטים מבחינת חשיבותם ושימושם. חברו שלוש ערימות שונות של בגדים, אחת לפריטים שאותם כמעט ולא אהובים בצורה מסודרת, אחת לכל פריט שאוהבים לעתים קרובות בצורה מסודרת, ואחת לפריטים מיושנים פעמים רבות. זה יכול להפוך את זה יותר לא מסובך לתאר אילו פריטים חשובים במיוחד ומבקשים מגורים נוספים.

ייעד כל שבר של בגדים כסביבה

ברגע שערימות הבגדים זוכות ממינו, הקצה סביבה לכל סחורה. זה יכול לפתח את זה יותר לא מסובך להשיג כניסה לבגדים כשרוצים בלי צורך להסתכל על מגירה או ארון שלם. כהמחשה, יש לאחד את כל החולצות יחד ולהקצות אותן במגירה או במדף ייעודיים.

חפצי שכונה בהתאם לטבעם

פריטים שכונתיים בהתאם לטבעם. כהמחשה, קהילה את כל החולצות והחולצות הבלתי פורמליות בשיתוף אחד, וכל חולצות התחפושות באחת אחרת. זה יכול לעזור להסיר את הארון מאורגן ואולי ככל הנראה אולי יפתח אותו יותר לא מסובך לתפוס את הפריטים הרצויים.

שבר מכונה להכנסת חליפות

כדי לשמר חליפות ובלייזרים במצב הכי יעיל בעצם, כדאי תמיד להעסיק כרוניקה השקעה במתלי בגדי ים. אלה ישמשו להסיר את החליפות ללא קמטים ואולי ככל הנראה אולי יאפשרו לך לשים איזה בגד ים הוא איזה. יתר על כן, זה טוב תמיד מקום על מתלים בגד ים נוסף בתוך הארון אתה צריך לתפוס כדי להעלות עוד.

הכן נעלי ספורט

ארגון נעליים הוא חובה בכל הנוגע לשמירה על ארון גבר נקי ומאורגן. שכונה כל נעלי התחפושת יחד, נעליים לא פורמליות יחד, וכל נעלי בית וסנדלים יחד. יתרה מזאת, ייתכן שככל הנראה, ככל הנראה, גם להוסיף קוביות נעלי ארז למצרף, אשר מוכן להאריך את אורח החיים של הנעליים.

חבר עם חפצים שאינם בשימוש או לא משומשים

ברגע שכל החלקים אורגנו, חשוב לנצל את הזמן כדי להיפטר מכל פריט שאינו בשימוש או לא משומש. זה יכול לשרת שחרור בית נוסף עבור פריטים שונים, ואולי ככל הנראה אולי יפתח את זה יותר לא מסובך להשיג כניסה לפריטים הרצויים. הימנע מהצעות לתרום או למכור פריטים שלא נלבשו כדי לפתח מקום לתוספת.

סיכום

ארגון הארון של גבר לא חייב להיות עבודה מפחידה. על ידי מעקב אחר עצות קלות, ניתן להעלות על הדעת לשמור על הארון נקי ומאורגן. בידול פריטים בהתאם לחשיבותם, ייעוד סביבה לכל סחורה, קיבוץ פריטים בהתאם לטבעם, פיתוח מכונה לתליית חליפות, ארגון נעליים והוצאת פריטים שאינם בשימוש או לא משומש – כולם חובה כשמדובר בקבוצת ארונות יעילה. .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *